piątek, 11 listopada 2016

Ambasadorka o.b.

Cześć długo mnie tu nie było ale postaram się nadrobić zaległości :) ostatnio dużo się działo doszły nowe kampanie więc jest się czym chwalić! :) Ale na spokojnie na początek zacznę od tej "najnowszej" jest nią kampania od o.b Polska :) jestem bardzo zadowolona, że akurat mnie wybrali do tej kampanii w pewnym sensie czuję się wyróżniona co mnie bardzo cieszy :) Nie spodziewałam się tego a tu nagle miła wiadomość na e-mail o kampanii i na następny dzień paczuszka już u mnie była :) W swojej paczce znalazłam :
- o.b pro comfort mini
-o.b pro comfort normal
- o.b pro comfort night normal
-etui
-próbki tamponów do rozdania dla znajomych

Paczuszka wyglądała super, ładne kolory wszystko fajnie opisane i zapakowane :)

Marki o.b miałam już okazję wcześniej używać więc na prawdę jestem bardzo zadowolona :
+chłonne
+wytrzymałe
+odpowiedni rozmiar
+komfort użytkowania
- cena ( ale to nie jest aż tak duży minus )

Bardzo polecam nie ma co się zastanawiać są na prawdę świetne! :)
Jeżeli chcesz zostać ambasadorką zostaw mi swój e-mail a wyślę zaproszenie do kampanii :)

4 komentarze:

  1. lila_jar124@wp.pl

    Prosiłabym ślicznie o zaproszenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało wysłane :) spodziewaj się a-maila od portalu ambasadorskiego O.B :)

      Usuń
  2. Wojciechowskapaulinaa@gmail.com proszę o zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń